۱۳۹۱/۵/۲۸، ۱۹:۵۴:۳۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۱/۵/۲۸، ۲۰:۰۳:۵۱ عصر، توسط hakimalireza.)
(۱۳۹۱/۵/۲۸، ۱۹:۴۹:۱۰ عصر)hi_iran نوشته است:(۱۳۹۱/۵/۲۸، ۱۹:۴۶:۵۷ عصر)khp نوشته است: نکته جالب بعدی هم اینهداره برا پلاگینی که ترجمه کرده تبلیغ میکنه که اعلانات انجمن بهتره.
بعضی ها که همیشه به دنیال ایجاد جنجالن به جای اینکه بیان از تلاش یک نفر قدر دانی کنن سعی در بی ارزش جلوه دادنش دارن
واقعا جالبه !!!
من میگم چرا تبلیغ الکی.
برای شما متاسفم
من برای پلاگین تبلیغ نکردم. فقط مزایای اون رو نصبت به پلاگین اعلانات امجمن گفتم.
در ضمن اگه تمام کاربرای اینترنت هم بیان از این پلاگین استفاده کنن چیزی تو جیب من نمیره. بازم خوبه من به کپی رایت پلاگین دست نزدم تا حقی از نویسنده ضایع نشه
چرا بیخودی جو میدید.
با سپاس
یا علی
(۱۳۹۱/۵/۲۸، ۱۹:۴۲:۴۶ عصر)hi_iran نوشته است:نقلقول: خود سایت اصلی (mybb.com) هم از همین پلاگین استفاده کردهجالب هست.
کاربران این قدر تجربه ندارن که این رو میگن.
وقتی کسی کد نویسی بلد باشه دیگه کاری به پلاگین نداره عزیز.
دو خط html نوشتن که نیاز به پلاگین نداره.
شما که اینقدر حرفه ای هستی واسه چی دنبال پلاگین و پشتیبانی مای بی بی هستی؟
من از پلاگین ارزشمند "اعلانات انجمن" خوشم اومد اما می خواستم فقط توی ایندکس نشون داده بشه که این قابلیت رو نداشت.
یک ساعت وقت گذاشتم چند تا دونه از قسمت های فایل اصلی رو ویرایش کردم، گفتم پابلیکش کنم دیگران هم از ما خیز ببینن، نه منت گذاشتم و نه خواستم یزرگنمایی کنم چون فقط چند تا دونه جای گذاری بود البته باید یکسری اطلاعات داشته باشی. همین هرکسی هم بره تو انجمن سایت اصلی کاملاً معلومه که حرفه ای بودن و از این پلاگین استفاده کردن به جای کد نویسی استاتیک
بازهم ممنون به که به من توجه کردید. دستتون رو می بوسم
باسپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
shamsipour.ir



