۱۳۹۱/۵/۲۰، ۰۵:۵۵:۴۳ صبح
(۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۲:۵۷:۲۵ عصر)what? نوشته است: قهوه خونه یاسر رشتی:
بله من در مای بی بی ایران گذارش گری میکنم این مسابقه زیبا رو.وزن برداران کشورمون با زدن وزنه 204 و 208 در حرکت یک ضرب در جایگاه دوم و سوم قرار دارن.حالا میریم تک به بک با بچه های مای بی بی ایران مصاحبه کنیم این شما و این AR@KST@R.اقای AR@KST@R نظر شما در مورد وزنه 204 کیلویی چی بود؟اقا کپی رایتش رو برداشته بودن.خدایا باز این حرف زدا.
حالا میریم به سراق اقای Mohammad-Za اقا نظر شما چیه؟به نظر من باید اعضای بدنشون رو اهدا کنن.عجب ادمی هستی Mohammad-Za جان.
و نفر بدی کسی نسیت جز doodoo عزیز.اقای doodoo نظر شما چیه؟doodoo:برو اون ور اعصاب ندارما دارم پلاگین مینویسم.مسابقه المپیک چی؟doodoo:هیس برو اونر بنت میکنما.باشه بخخشید.
این شما و اینم جناب اقای Pars.اقای پارس نظرتون در مورد زدن وزنه المپیک چیه؟به نظر من باید به جای مرجع مای بی بی از واژه پشتیبانی مای بی بی استفاده کرد.
یاسر:اخه خدایا چه ربطی داره؟
سلام
اقا یاسر شب ها تو اب نمک میخوابی هههههههههههه
خدایش جالب بود کلی خندیدم دمت گرم



.