۱۳۹۱/۵/۲۰، ۰۰:۵۴:۳۲ صبح
(۱۳۹۱/۵/۲۰، ۰۰:۵۰:۱۸ صبح)doodoo نوشته است: دوست گرامی برای تاریخ جلالی باید مربوط به ورژن انجمن خودتون رو قرار دهید دوست مندرود : از انجمن مادر آخرین ورِِژن رو نصب کردم مشکل حل شد . ممنون از تمامی دوستان که بی منت کمک میکنند . یه اعتبار ناقابل تقدیم به دوستان گل و سروران بنده .
من الان نسخه انجمن شما رو دیدم اون ورژنی که محمد زنگنه عزیز ویرایشش کرده باید قرار دهید
این هم لینکش : http://mods.mybb.com/view/imei-jalali-date



