۱۳۹۱/۵/۱۸، ۱۴:۰۸:۰۱ عصر
(۱۳۹۱/۵/۱۸، ۱۳:۴۸:۱۱ عصر)doodoo نوشته است: یاسر جان کم کم داره اون روم بالا میاد از دست...
اعصابم بهم میریزند
روانکاوی یاسر رشتی:
اوف.چه پیشرفت کردم.doodoo جان یه فامیلی داریم فامیل که نیست اشناست این بچه رو تا اذییت میکنن این بچه توف میکنه.تو ام توف کن
.تو بیای تو انجمن من شهید گمنام میشی.جای من بودی چیکار میکردی.
ولش بیای یه قلیون بزنیم


