۱۳۹۱/۵/۱۴، ۰۴:۵۲:۲۳ صبح
نکته: این پلاگین با زبان اسپانیایی تست شده و کاملا سالم و بی نقص کار کرده اما هنوز پارسی نشده
اما یادمه دوست خوبم حسین جان داشت روی پارسی سازیش کار میکرد
اگر اماده بشه خودش اعلام میکنه
حسین جان والا ما هم خسته ایم !
هر کاری میخوای بکنی بهتر بشه بدتر میشه !
اما یادمه دوست خوبم حسین جان داشت روی پارسی سازیش کار میکرد
اگر اماده بشه خودش اعلام میکنه
حسین جان والا ما هم خسته ایم !
هر کاری میخوای بکنی بهتر بشه بدتر میشه !
اگر عمری باشه به زودی انقلابی در راه است ...
Khp_alizadeh@yahoo.com
Khp_alizadeh@yahoo.com



