۱۳۹۱/۵/۱۳، ۰۸:۴۶:۳۱ صبح
بنده خودم رو معرفی میکنم.بله بنده کسی نیستم جز علیرضا نجفی پور
.اخه دروغ تا این حد
؟من یاسر سربازم در 17 ماه خدمتم 23 سال دارم خیلی شوخم.همیشه دنبال هاست ارزونم
.قابل توجه بچه های تهران افسریه خدمت میکنم پادگان صفوی.2 روز هم اضاف خوردم
.
بیشتر از این حرف نمیزنم شاخ میشین بعد
.
.اخه دروغ تا این حد
؟من یاسر سربازم در 17 ماه خدمتم 23 سال دارم خیلی شوخم.همیشه دنبال هاست ارزونم
.قابل توجه بچه های تهران افسریه خدمت میکنم پادگان صفوی.2 روز هم اضاف خوردم
.بیشتر از این حرف نمیزنم شاخ میشین بعد

.


