هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در خواست پلاگین ثبت کپی رایت
#5
(۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۲:۰۹:۵۰ صبح)khp نوشته است: درود
amirreza78: لطفا راهنمایی اشتباه نکنید



یادمه قبلا بحث هایی دربارش بود

این لینک پلاگین :

http://mods.mybb.com/view/watermark-plugin

این هم لینک تاپیکیک که توش بحث و تبادل نظر شده :

http://community.mybbiran.com/thread-103...8%B1%DA%A9

در انجمن باز هم کلمه ی "مارک" رو جستجو کنید تاپیک های دیگری در این رابطه هستش

پیروز باشید
دوست عزیز . این پلاگین مشکل داره . ارور میده

   

و اصلاً مشخص نیست که چطور باید باهاش کار کرد و آدرس واترمارک رو چطور توی تنظیماتش وارد کرد . تو رو خدا کمک کنید
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط neutron - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۱:۴۸:۴۶ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط amirreza78 - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۲:۰۰:۳۶ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط soltaneghalbha - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۲:۰۵:۵۵ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط khp - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۲:۰۹:۵۰ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط neutron - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۳:۰۱:۵۶ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط khp - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۳:۰۵:۲۴ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط neutron - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۳:۲۴:۴۱ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط amirreza78 - ۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۳:۴۷:۰۱ صبح
RE: در خواست پلاگین ثبت کپی رایت - توسط neutron - ۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۴:۵۱:۰۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان