۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۳:۰۱:۵۶ صبح
(۱۳۹۱/۵/۱۱، ۰۲:۰۹:۵۰ صبح)khp نوشته است: دروددوست عزیز . این پلاگین مشکل داره . ارور میده
amirreza78: لطفا راهنمایی اشتباه نکنید
یادمه قبلا بحث هایی دربارش بود
این لینک پلاگین :
http://mods.mybb.com/view/watermark-plugin
این هم لینک تاپیکیک که توش بحث و تبادل نظر شده :
http://community.mybbiran.com/thread-103...8%B1%DA%A9
در انجمن باز هم کلمه ی "مارک" رو جستجو کنید تاپیک های دیگری در این رابطه هستش
پیروز باشید
و اصلاً مشخص نیست که چطور باید باهاش کار کرد و آدرس واترمارک رو چطور توی تنظیماتش وارد کرد . تو رو خدا کمک کنید


