۱۳۹۱/۳/۲۶، ۱۰:۰۵:۲۰ صبح
بالاخره نتونستم دووم بیارم و آپدیت کردم به 1.6.8 !!!
هیچ مشکلی واسم پیش نیومد خوشبختانه.
قصد اهانت ندارم ولی آموزشهای این سایت یکم گنگه و واسه کابران عادی فکر کنم واضح نباش.
خدمت کلیه مدیران این سایت خسته نباشید عرض میکنم.
هیچ مشکلی واسم پیش نیومد خوشبختانه.
قصد اهانت ندارم ولی آموزشهای این سایت یکم گنگه و واسه کابران عادی فکر کنم واضح نباش.
خدمت کلیه مدیران این سایت خسته نباشید عرض میکنم.


