خب. مسلما همونطور که انتظار می رفت بعد از آپگرید انجمن بالا نیومد:
صفحه اول انجمن Error 500 Internal server میداد ولی ادمین وارد میشد. رفتم توی ادمین و گزینه ای که همه پلاگین ها رو قبل از آپگرید غیرفعال کرده بودم رو دوباره No زدم. ولی به محض اینکه save زدم انجم به کل از بین رفت و نه دیگه میتونم وارد صفحه ادمین بشم و نه صفحه اصلی. اگه انجمن رو باز کنید متوجه میشید.
خواهش میکنم سریعا راهنمایی کنید تا بعد ببینم دیگه چه بلاهایی سرم اومده. اگه لطف کنید سریع جواب بدین ممنون میشم. خودتون دیگه اهمیت کار رو میدونید
باتشکر
صفحه اول انجمن Error 500 Internal server میداد ولی ادمین وارد میشد. رفتم توی ادمین و گزینه ای که همه پلاگین ها رو قبل از آپگرید غیرفعال کرده بودم رو دوباره No زدم. ولی به محض اینکه save زدم انجم به کل از بین رفت و نه دیگه میتونم وارد صفحه ادمین بشم و نه صفحه اصلی. اگه انجمن رو باز کنید متوجه میشید.
خواهش میکنم سریعا راهنمایی کنید تا بعد ببینم دیگه چه بلاهایی سرم اومده. اگه لطف کنید سریع جواب بدین ممنون میشم. خودتون دیگه اهمیت کار رو میدونید
باتشکر


