۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۲۶:۰۴ صبح
پلاگین تشکر یا سپاس رو به طور کامل آپلود و نصب کردم ولی دکمه آن نمایش داده نمی شود ولی می توان از آن استفاده کرد چون متن فارسی تشکر کردن و حذف تشکر نمایش داده می شود علت آن چیست؟
|
یک مشکل
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
یک مشکل - توسط alirezaras - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۲۶:۰۴ صبح
RE: یک مشکل - توسط Doodoo - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۲۷:۰۹ صبح
RE: یک مشکل - توسط alirezaras - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۲۹:۴۲ صبح
RE: یک مشکل - توسط Doodoo - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۳۰:۳۳ صبح
RE: یک مشکل - توسط alirezaras - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۴۵:۵۰ صبح
RE: یک مشکل - توسط alirezaras - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۳۴:۰۱ صبح
RE: یک مشکل - توسط Doodoo - ۱۳۹۱/۳/۹، ۰۷:۴۵:۲۷ صبح
|