۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۸:۳۹:۱۳ عصر
قطار رد شد و رفت مسافرا موندن...
مسافرا که برن قطار می مونه...
تو برف بارونی،قطار قلب منه...
قلب شکسته من تو برف مدفونه...
دونه به دونه غمی،ریل به ریل شبم...
غم توی خونه من هر شبو مهمونه...
بگو شب بخوابه من بیدارم...
من شبو زنده نگه میدارم...
نصف شبه و من در حال گوشیدن اهنگ دپرسی شدید انجمن بالا و غم یار و دیگر هیچ چ چ چ
مسافرا که برن قطار می مونه...
تو برف بارونی،قطار قلب منه...
قلب شکسته من تو برف مدفونه...
دونه به دونه غمی،ریل به ریل شبم...
غم توی خونه من هر شبو مهمونه...
بگو شب بخوابه من بیدارم...
من شبو زنده نگه میدارم...
نصف شبه و من در حال گوشیدن اهنگ دپرسی شدید انجمن بالا و غم یار و دیگر هیچ چ چ چ
Sensiz Ben Nefes Alamam


