هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کسب اجازه
#2
بهتره مدیرا بیان نظرشونو بگن اما بهتره منم یه نکته بگم که کپی رایت مای بی بی به این صورت می باشد
قدرت گرفته از مای بی بی
ترجمه پارسی مای بی بی ایران
طراح قالب : .....
شخصی سازی : .......
این 4 جمله باید باشه البته 4 و 3 شرایط خاص خودشو داره
شما میتونی این 4 جمله رو هرجوری میخوای تغییر بدی اما نباید شکل خاص خودش رو از دست بده و کلا مفهمو دیگه ای بده
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel
پاسخ
 سپاس شده توسطamirashkan (۱۳۹۱/۱/۲۳، ۱۲:۳۷:۲۹ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
کسب اجازه - توسط amirashkan - ۱۳۹۱/۱/۲۳، ۱۱:۴۶:۴۳ صبح
RE: کسب اجازه - توسط yaser0421 - ۱۳۹۱/۱/۲۳، ۱۲:۰۱:۳۱ عصر
RE: کسب اجازه - توسط kamyar96 - ۱۳۹۱/۱/۲۳، ۱۴:۰۲:۴۶ عصر
RE: کسب اجازه - توسط baxe rapper - ۱۳۹۱/۱/۲۳، ۱۴:۲۳:۰۵ عصر
RE: کسب اجازه - توسط MSTF - ۱۳۹۱/۱/۲۴، ۰۱:۳۸:۴۸ صبح
RE: کسب اجازه - توسط Night - ۱۳۹۱/۱/۲۴، ۰۳:۰۴:۲۳ صبح
RE: کسب اجازه - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۱/۱/۲۴، ۰۶:۰۱:۱۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان