۱۳۹۱/۱/۲۰، ۰۳:۵۶:۱۸ صبح
با سلام
آقا درستش کردم .
راهش هم این بود که برم تو my php admin گزینه mybb_users وفیلد usergroup رو شماره 4 بزارم .
همین
اگه هم سوالی داشتید من در خدمتم.
با تشکر از دوست خوبم reza536
آقا درستش کردم .
راهش هم این بود که برم تو my php admin گزینه mybb_users وفیلد usergroup رو شماره 4 بزارم .
همین
اگه هم سوالی داشتید من در خدمتم.
با تشکر از دوست خوبم reza536


