(۱۳۹۱/۱/۱۹، ۱۱:۴۵:۴۱ صبح)reza536 نوشته است: تیبل mybb_users (البته اگه پیشوندهاتون mybb هست)
بعد میتونید لیست كاربرها را ببینید
بعد كنار نام كاربری مدیر كل علامت مداد را بزنید تابره واسه ویرایش
اونجا دیگه میتونید یوزر وپس وایمیل و هرچی خواستید را تغییر بدین
با سلام
بازم تشکر از جوابتون .ولی اصلا" فرقی نکرد .فکر کنم یا من منظورم رو نتونستم توضیح بدم یا شما خوب متوجه نشدید به هر حال باز هم تشکر مکنم .مدیران محترم خواهشا" کمکم کنید .
این هم از سوالم که پرسیده بودم.
من با اسم کاربری خودم داخل سایت بودم که رفتم این پلاگین زرین پال رو امتهان کنم اصلا" به فکرم نرسید که با اسم مدیریت داخل بودم .خلاصه چشمتون روز بد نبینه پول رو ریختم و بعد امدم تو سایت دیدیم که اسم ما از مدیریت به کاربران پولی تغییر کرده حالا انجمن مونده بدون مدیر .کنترل پنل مدیریت هم که میرم اصلا" داخل نمیره .این رو هم اضافه کنم که چون اصلا" هیچ کس به مدیریت دسترسی نداره و فقط من بودم که اسمم رو از مدیریت سایت به کارر پولی تغییر داد.
بزارید سوالم رو ساده ترش کنم .الان کنترل پنل من مدیریت نداره من چطوری من میتونم واسه کنترل پنل مدیریت ایجاد کنم؟



