هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در میز کار مدیر
#4
من پلاگین خاصی نصب نکردم فقط Aksimet.از کجا میتونم کش را خالی کنم؟ از روی هسات یا از داخل خود کنترل پنل؟
k_asg از April 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در میز کار مدیر - توسط k_asg - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۰۷:۲۲ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط ZEUS - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۱۵:۳۶ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط jalal.m - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۵۱:۱۵ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط k_asg - ۱۳۸۹/۳/۱۲، ۰۰:۰۵:۵۰ صبح
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۸۹/۳/۱۳، ۰۴:۲۹:۵۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان