۱۳۸۹/۳/۱۲، ۰۰:۰۵:۵۰ صبح
من پلاگین خاصی نصب نکردم فقط Aksimet.از کجا میتونم کش را خالی کنم؟ از روی هسات یا از داخل خود کنترل پنل؟
k_asg از April 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
|
مشکل در میز کار مدیر
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در میز کار مدیر - توسط k_asg - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۰۷:۲۲ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط ZEUS - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۱۵:۳۶ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط jalal.m - ۱۳۸۹/۳/۱۱، ۲۳:۵۱:۱۵ عصر
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط k_asg - ۱۳۸۹/۳/۱۲، ۰۰:۰۵:۵۰ صبح
RE: مشکل در میز کار مدیر - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۸۹/۳/۱۳، ۰۴:۲۹:۵۹ صبح
|