۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
خب الان من یه مدیر دارم از اولم مدیر بود حالا اون 40 تا ارسال داشته باید حتما گروه کاربریش عوض بشه که ستارهاش زیاد بشه امکان نداره همون بمونه
|
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
| مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی | Shafi | 2 | 2,202 |
۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح آخرین ارسال: Shafi |
|