هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
#6
شما یک گروه کاربری درست کنید
تعداد ستارههاشم مشخص کن
مثلا مدیر
بعدش تو ترفیع مشخص میکنی که مثلا طرف 50 پست به بالا داد مدیر بشه
وقتی هم مدیر بشه ستارههاش زیاد میشه دیگهHeart
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی Shafi 2 2,202 ۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح
آخرین ارسال: Shafi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان