۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
شما یک گروه کاربری درست کنید
تعداد ستارههاشم مشخص کن
مثلا مدیر
بعدش تو ترفیع مشخص میکنی که مثلا طرف 50 پست به بالا داد مدیر بشه
وقتی هم مدیر بشه ستارههاش زیاد میشه دیگه
تعداد ستارههاشم مشخص کن
مثلا مدیر
بعدش تو ترفیع مشخص میکنی که مثلا طرف 50 پست به بالا داد مدیر بشه
وقتی هم مدیر بشه ستارههاش زیاد میشه دیگه


