هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
#5
چه جوری میشه واضح تر توضیح بدین
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی Shafi 2 2,202 ۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح
آخرین ارسال: Shafi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان