هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
#4
ولی میتونید برای یک گروه معین کنید سپس وقتی ارسالش هر چندتا شد ترفیع میگیره بعدشم ستارههاش زیاد میشهHeart
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی Shafi 2 2,202 ۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح
آخرین ارسال: Shafi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان