۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
سلام من هر کاری کردم نتونستن مشکلم هلش کنم من میخام اگه میشه کمکم کنین هلش کنم
**
میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
**
میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
|
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط hamidgoll - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
RE: گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
| مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی | Shafi | 2 | 2,202 |
۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح آخرین ارسال: Shafi |
|