۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۰:۱۶:۵۴ صبح
اگه میتینگ بذارید منم میام بچه رشتم اما سربازم افسرییه پادگان صفوی یه هفته تو درمانگاهش امپول میزنم یه هفته بیکارم استراحتم حتما به منم بگید بیام.3 4 تا A4 سوال هم دارم همراه خودم میارم از پارس بپرسم.انتقام همتونم از AR@KST@R میگیرم


.



.


