امتیاز موضوع:
- 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
میتینگ من و بهروز و آرتین
|
ارسالها: 217
موضوعها: 30
تاریخ عضویت: ۵ شهريور ۱۳۹۰
اعتبار:
0
۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۵۹:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۵۹:۵۳ عصر، توسط Hamedi.)
کسی که با میتینگ مخالف نیست.
بیشترتون عید میاین شمال...
ما در خدمتیم بابلسر، ساری، سوادکوه!!!
مطمئنا هیچکی جذابیت شمال رو نمیتونه با جایی مقایسه کنه
سپاس شده توسط | majid01 (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۰۴:۲۶ عصر) ، محمد (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۴۰:۱۰ عصر) |
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Hamedi - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۵۹:۱۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان