۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۱۰:۲۹ صبح
دوستان جاتون خالی خیلی خوش گذشت و کلی خندیدیم
خب منو مهندس خوشنویس قبلا باهم ملاقات داشتیم و تجدید خاطرات بود و ...
و اما ارتیــــــــــن
حاتون خالی پسر بسیـــــــــــــــــــــــار با جنبه ای هست و کلی سر به سرش گذتستیم
علیرضا نمیخوای دوباره میتینگ مای بی بی ایران بزاری؟؟؟؟؟
خب منو مهندس خوشنویس قبلا باهم ملاقات داشتیم و تجدید خاطرات بود و ...
و اما ارتیــــــــــن

حاتون خالی پسر بسیـــــــــــــــــــــــار با جنبه ای هست و کلی سر به سرش گذتستیم
علیرضا نمیخوای دوباره میتینگ مای بی بی ایران بزاری؟؟؟؟؟




![[تصویر: c613paraglider.png]](http://up2www.com/uploads/c613paraglider.png)