۱۳۹۰/۱۰/۲۱، ۲۱:۱۵:۲۸ عصر
(۱۳۹۰/۱۰/۲۱، ۱۴:۱۲:۱۱ عصر)arianik نوشته است: این آدرسی که برای انجمنت نوشتی به یه سایت عربی لینک میشه دوست من و نتونستم سایتتو ببینم اما احتمالا باید در Css قالبتون کلاس Post_body را ویرایش کنید .
این در مورد فونت بالای نقل قول .
اون یکی هم نفهمیدم کجا رو میگی . دقیق بگو تا بهت بگم .
موفق باشین
آدرس رو اصلاح کردم..
من دو تا مشکل دارم.. یکی خود متن پست هاست.. که Bold هست و یه کم گنده است به نظرم..
یکی متنی که توی QUOTE میزارم یا همون نقل قول که خیلی سایه میده و متن رو غیر خوانا میکنه
h_r_v از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
تخصصی ترین فروم ویندوز موبایل : http://iosgamers.ir/forum
تخصصی ترین فروم ویندوز موبایل : http://iosgamers.ir/forum


