۱۳۹۰/۹/۳۰، ۰۶:۳۴:۲۰ صبح
اگه بک آپی دارین ، باید تیبل های مربوط به تشکر رو از روی اون بکاپ ، روی هاستتون جایگزین کنین .
البته اگه اشتباه نکرده باشم
البته اگه اشتباه نکرده باشم
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net
http://aria-nik.com
http://aria-nik.net
http://aria-nik.com


