باسلام خدمت دوستان
من مشکل ندارم، سؤال دارم !!
علت اینکه اینجا مطرح کردم هم اینه که دو تا تاپیک مربوط به ادیتور پیشرفته پیدا کردم که هر دو بسته شده بود
فقط سؤالم اینه که این ادیتور چه کاری متفاوت با عکس زیر انجام میده ؟
چون الان توی این عکس زیر من هنوز پلاگین ادبتور پیشرفته رو وارد و نصب نکردم و این پیشفرض خودشه یعنی همون office 2007
حالا ادیتور پیشرفته کاری بیشتر از این انجام میده؟ (که اسمش هم یادم نیست فکر کنم mywsg یه چیزی توی همین مایه ها بود!!!)
یه کم گیج شدم ، ممنون میشم راهنمایی کنید
این هم عکسش:
من مشکل ندارم، سؤال دارم !!
علت اینکه اینجا مطرح کردم هم اینه که دو تا تاپیک مربوط به ادیتور پیشرفته پیدا کردم که هر دو بسته شده بود
فقط سؤالم اینه که این ادیتور چه کاری متفاوت با عکس زیر انجام میده ؟
چون الان توی این عکس زیر من هنوز پلاگین ادبتور پیشرفته رو وارد و نصب نکردم و این پیشفرض خودشه یعنی همون office 2007
حالا ادیتور پیشرفته کاری بیشتر از این انجام میده؟ (که اسمش هم یادم نیست فکر کنم mywsg یه چیزی توی همین مایه ها بود!!!)
یه کم گیج شدم ، ممنون میشم راهنمایی کنید
این هم عکسش:
myavarahmadi سابق


