۱۳۹۰/۹/۱۲، ۱۴:۰۱:۱۹ عصر
ممنون آقا دستت درد نکنه . عالی شده .
آیا امکانش است که یک کادر جستجو هم مثل همین مای بی بی اضافه کنید به انجمن ؟
با تشکر
آیا امکانش است که یک کادر جستجو هم مثل همین مای بی بی اضافه کنید به انجمن ؟
با تشکر
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی
پارسی
![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)


