۱۳۹۰/۹/۲، ۰۹:۲۹:۲۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۹:۲۹:۵۶ صبح، توسط king_yekta.)
خوب درست می گید .
اما وقتی با اون آدرس برید تو مدیریت وقتی مثلا روی پیکربندی کلیک می کنید دیگه شما رو خارج نمیکنه !
چون من خودم همین مشکل رو داشتم و وقتی روی هر قسمتی کلیک می کردم منو از پنل مدیریت خارج می کرد
اما وقتی با اون آدرس برید تو مدیریت وقتی مثلا روی پیکربندی کلیک می کنید دیگه شما رو خارج نمیکنه !
چون من خودم همین مشکل رو داشتم و وقتی روی هر قسمتی کلیک می کردم منو از پنل مدیریت خارج می کرد
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی
پارسی
![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)


