۱۳۹۰/۹/۲، ۰۹:۱۱:۳۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۹:۱۴:۴۸ صبح، توسط king_yekta.)
سلام منم همین مشکل رو داشتم ولی به جایی نرسیدم و از اول مای بی بی را نصب کردم . تو این تاپیک هم مطرح کردم http://community.mybbiran.com/thread-785...l#pid62548
اگه شما هم تازه نصب کردید حذفش کنید و دوباره نصب کنید
راستی با این آدرس هم وارد پنل مدیریتت بشی درست میشه :
http://4users.ir/forum/admin
اگه شما هم تازه نصب کردید حذفش کنید و دوباره نصب کنید
راستی با این آدرس هم وارد پنل مدیریتت بشی درست میشه :
http://4users.ir/forum/admin
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی
پارسی
![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)


