۱۳۹۰/۹/۱، ۰۴:۱۶:۵۶ صبح
شما انجمنت رو تو ساب فولدر forum نصب کردی و تو آدرس اصلی چیزی نصب نکردی . بخاطر همینه که این شکلی نشون میده . اگه صفحه ی اول نمیخای که باید انجمنت رو از ساب فولدر خارج کنی و به روت بیاری . اما اگه همونطوری که گفتی به صفحه اول سایت نیاز داری ، یا باید از پلاگین های پرتال استفاده کنی ، یا اگه میخای یذره خوشگل تر و با مدیریت بهتری باشه صفحه اول سایتت ، باید با یه اسکریپت دیگه ای مثل وردپرس یا جوملا یا اسکریپت های مشابه ، یه صفحه اول بسازی و تو اون اسکریپت یه منو بسازی که وقتی روش کلیک میشه به انجمنت لینک بشه
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net
http://aria-nik.com
http://aria-nik.net
http://aria-nik.com


