۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۰:۲۹:۳۳ عصر
چند روزي هست اينترنت درست و حسابي ندارم ، پس مشكل از انتقال هست ، شما آموزش ها رو بخونيد سادس ، دوباره انتقال بديد .
....
|
مشکل اساسی در انجمن
|
|||
|
۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۰:۲۹:۳۳ عصر
چند روزي هست اينترنت درست و حسابي ندارم ، پس مشكل از انتقال هست ، شما آموزش ها رو بخونيد سادس ، دوباره انتقال بديد . ....
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل اساسی در انجمن - توسط shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۱۶:۱۶ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۵۹:۴۶ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۰:۰۳:۵۱ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۰:۲۹:۳۳ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۱:۲۴:۲۹ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۱:۳۲:۱۴ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۲:۳۲:۱۲ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹، ۲۳:۳۴:۲۲ عصر
RE: مشکل اساسی در انجمن - توسط shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۳۰، ۰۱:۱۵:۲۷ صبح
|