(۱۳۹۰/۳/۲۸، ۲۳:۴۲:۴۶ عصر)jafari52 نوشته است: در global.css قسمت navigation هم باید عرضش تنظیم بشه البته دستکاری کن تا به اندازه مطلوب در بیاد فکر کنم نسبت به عرض قالب و هدر حدود 25 پیکسل بیشتر باشه!!!من اونهارو از کجا باید دانلودشون کنم؟تو این فروم سرچ کردم چیزی پیدا نکرد.
خب مشکل شما ربطی به پلاگین تشکر نداره، شما پلاگین آواتور پیشفرض و آمار کامل تایپک و ... هم نصب کردی منظورم اینها بود که درست نشون نمیده!
---------------------------------------------
ویرایش:
اواتار پیشفرض رو گرفتم.اون یکی رو پیدا نکردم.
---------------------------------------------
ویرایش2:
اون یکی هم پیدا شد.نمیگید مجبور میشم خودم بگردم
.باتشکر


