هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکلات پوسته Twilight
#2
از مشکلاتی که گفتین فقط شماره 2 به من مربوط میشه که وقت کردم درستش میکنم!!

شماره 1 به این دلیل مربوط به من نمیشه که من فقط فارسیش کردم!! (طراحی نکردمش که به طراحش بگو)
شماره 3 هم به تیم گرافیک مربوط میشه (اگه داشته باشیم).
پاسخ
 سپاس شده توسطpl_ugin (۱۳۸۸/۱۰/۲۹، ۰۱:۲۶:۲۴ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
مشکلات پوسته Twilight - توسط aminxa - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹، ۰۰:۳۴:۴۳ صبح
RE: مشکلات پوسته Twilight - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹، ۰۰:۴۱:۵۳ صبح
RE: مشکلات پوسته Twilight - توسط Pars - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰، ۰۲:۰۱:۱۶ صبح
RE: مشکلات پوسته Twilight - توسط SaintAnger - ۱۳۸۸/۱۱/۱، ۰۱:۵۲:۱۵ صبح
RE: مشکلات پوسته Twilight - توسط aminxa - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰، ۰۲:۱۲:۳۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان