۱۳۸۸/۱۰/۲۹، ۰۰:۴۱:۵۳ صبح
از مشکلاتی که گفتین فقط شماره 2 به من مربوط میشه که وقت کردم درستش میکنم!!
شماره 1 به این دلیل مربوط به من نمیشه که من فقط فارسیش کردم!! (طراحی نکردمش که به طراحش بگو)
شماره 3 هم به تیم گرافیک مربوط میشه (اگه داشته باشیم).
شماره 1 به این دلیل مربوط به من نمیشه که من فقط فارسیش کردم!! (طراحی نکردمش که به طراحش بگو)
شماره 3 هم به تیم گرافیک مربوط میشه (اگه داشته باشیم).


