۱۳۹۰/۱/۱۵، ۰۰:۵۳:۴۷ صبح
حالت پیش فرض کاربر registerd هست
حالا من می خوام شرط بزارم که عضو جدید باید حداقل یک پست بزاره تا بتونه فایل دانلود کنه
یعنی در ابتدای کار باید با گروهی که من ایجاد کردم عضو شه و بعد از گذاشتن یه پست، بره registerd بشه و بدون محدودیت کار کنه
با این شرایط، در ابتدای کار باید گروه کاربری اصلی یا فرعی کابر جدید رو به گروهی که تعریف کردم تنظیم کنم تا بعد از گذروندن اون شرط، بشه کاربر ثبت شده. درسته؟
حالا من می خوام شرط بزارم که عضو جدید باید حداقل یک پست بزاره تا بتونه فایل دانلود کنه
یعنی در ابتدای کار باید با گروهی که من ایجاد کردم عضو شه و بعد از گذاشتن یه پست، بره registerd بشه و بدون محدودیت کار کنه
با این شرایط، در ابتدای کار باید گروه کاربری اصلی یا فرعی کابر جدید رو به گروهی که تعریف کردم تنظیم کنم تا بعد از گذروندن اون شرط، بشه کاربر ثبت شده. درسته؟


