۱۳۹۰/۱/۱۴، ۲۲:۲۷:۲۹ عصر
ممنون از راهنمائیتون
اول یه گروه کاربری تعریف کردم
بعد یه ترفیع تعریف کردم
حالا کاربر ورودی رو عضو گروه اصلی register و گروه فرعی گروه جدید میزارم
ولی جواب نمیده
عکسش رو هم امتحان کردم، بازم جواب نداد!!!
ممکنه مراحلش رو از بعد از تعریف گروه جدید بگید.
پاک گیج شدم
بازم ممنون
اول یه گروه کاربری تعریف کردم
بعد یه ترفیع تعریف کردم
حالا کاربر ورودی رو عضو گروه اصلی register و گروه فرعی گروه جدید میزارم
ولی جواب نمیده
عکسش رو هم امتحان کردم، بازم جواب نداد!!!
ممکنه مراحلش رو از بعد از تعریف گروه جدید بگید.
پاک گیج شدم
بازم ممنون


