۱۳۹۰/۱/۱۰، ۱۳:۱۷:۱۷ عصر
من زیر کدهای اصلی قرار دادم ... البته این قسمت رو :
حذف کردم ، چون لوگو رو دوباره تکرار میکرد ...
کد:
<table class="wrapper"><tr><td dir="rtl">
<a href="{$mybb->settings['bburl']}/index.php"><img src="{$theme['logo']}" alt="{$mybb->settings['bbname']}" title="{$mybb->settings['bbname']}" /></a>حذف کردم ، چون لوگو رو دوباره تکرار میکرد ...



![[تصویر: Ghalamu-AD.gif]](http://ghalamu.ir/Ghalamu-AD.gif)