۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۳:۴۲ صبح
همه اينا درسته مخصوصاً كه هر مطلبي رو منتشر نميكنن. اعتبار واسه كاربرا خيلي مهمه اگه سپاس هم همون اهميت رو داشته باشه خيلي عالي ميشه
واسه شلوغ نشدن پايين پست بيتها هم ميشه يه كارايي كرد. براي مثال فقط تعداد سپاس ها و نپسنديدن ها نوشته بشه براي ديدن كساني كه دكمه ها رو زدن هم رو هر كدوم كه خواستند كليك كنند. يا هر كدوم رو تا 10 نفر بنويسه و بقيه اش رو بصورت n بيشتر (مثل زير انجمنها) نشون بده.
راه هاي مختلفي هست. اينا 2تاش بود مطمئناً دوستان راهكارها و نظرات بهتري هم ميتونن ارائه بدن
واسه شلوغ نشدن پايين پست بيتها هم ميشه يه كارايي كرد. براي مثال فقط تعداد سپاس ها و نپسنديدن ها نوشته بشه براي ديدن كساني كه دكمه ها رو زدن هم رو هر كدوم كه خواستند كليك كنند. يا هر كدوم رو تا 10 نفر بنويسه و بقيه اش رو بصورت n بيشتر (مثل زير انجمنها) نشون بده.
راه هاي مختلفي هست. اينا 2تاش بود مطمئناً دوستان راهكارها و نظرات بهتري هم ميتونن ارائه بدن
نصب مای بی بی • نصب پلاگین • نصب و طراحی پوسته • اصلاح کدهای قالب • افزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب
درخواست از طریق پیام خصوصی
درخواست از طریق پیام خصوصی


