هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد
#13
ولی به نظر من این پلاگین کارایی خاصی نداره .

چون کاربران میترسند پستی بزنند که بهشون بجای تشکر خوشم نیومد باشه.Big Grin
و هم باعث میشه زیر هر پست شلوغ بشه .

البته نظر شخصی هستش.
پاسخ
 سپاس شده توسطYaseR (۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۳۳:۱۳ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۴:۰۴ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۲۹:۱۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان