۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۲۹:۱۵ عصر
ولی به نظر من این پلاگین کارایی خاصی نداره .
چون کاربران میترسند پستی بزنند که بهشون بجای تشکر خوشم نیومد باشه.
و هم باعث میشه زیر هر پست شلوغ بشه .
البته نظر شخصی هستش.
چون کاربران میترسند پستی بزنند که بهشون بجای تشکر خوشم نیومد باشه.

و هم باعث میشه زیر هر پست شلوغ بشه .
البته نظر شخصی هستش.

