۱۳۹۰/۱/۵، ۱۶:۴۰:۰۸ عصر
منم موافقم ولی نه اینکه از تشکر ها کم بشه وقتی از یه پستی تشکر میکنی زیر ارسال اسم تشکر شده هارو میزنه برای خوشم نیامد هم باید همینجوری باشه که اسم اون کاربر هارو هم زیر ارسال بزنه
|
پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد
|
|
|