۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۱:۰۱ عصر
کپی رایت پلاگین سپاس را دیدم!
در صورت نیاز تعدادی از کاربران می توانم پلاگین سپاس را به این پلاگین (با متغیر و شکل جدید بطوری که مشکلی برای پلاگین سپاس ایجاد نکند) تبدیل کنم.
در صورت تمایل نظرات خود را اعلام کنید.
نقلقول: This program is free software: you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or (at your option) any later version.
در صورت تمایل نظرات خود را اعلام کنید.


