هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد
#6
کپی رایت پلاگین سپاس را دیدم!
نقل‌قول: This program is free software: you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or (at your option) any later version.
در صورت نیاز تعدادی از کاربران می توانم پلاگین سپاس را به این پلاگین (با متغیر و شکل جدید بطوری که مشکلی برای پلاگین سپاس ایجاد نکند) تبدیل کنم.
در صورت تمایل نظرات خود را اعلام کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسطh0mayun (۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۳:۱۴ عصر) ، FunSeT (۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۳:۴۶ عصر) ، AR@KST@R (۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۴:۰۶ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۵:۴۸ عصر) ، peymanpbl (۱۳۹۰/۱/۳، ۲۱:۳۰:۳۷ عصر) ، alimasumi (۱۳۹۰/۱/۵، ۱۶:۳۸:۳۶ عصر) ، Mt edition (۱۳۹۰/۱/۵، ۱۷:۳۰:۰۰ عصر) ، miladdarabi (۱۳۹۰/۱/۲۰، ۲۰:۵۵:۳۰ عصر) ، reza_ (۱۳۹۰/۶/۶، ۱۷:۴۴:۲۵ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد - توسط Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۱/۳، ۱۵:۴۱:۰۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان