۱۳۹۰/۱/۳، ۱۲:۲۶:۰۶ عصر
سلام
مدتی هست توی انجمنم کاربر ها پیشنهاد میدن کنار کلید تشکر کلیدی باشه مبنی بر خوشم نیادمد امکان این کار هست پلاگین تشکر رو کمی تغییر داد و به کلید جدیدی تبدیل کرد به نام مثل نپسندیدم و .... که وقتی این کلید رو میزنن اسمشون مثل تشکر کنندها توی ستون کسایی که خوششون نیومد بیاد
اگه این کار انجام بشه برای اولین بار توی این پشتیبانی و کل جهان انجام شده
مدتی هست توی انجمنم کاربر ها پیشنهاد میدن کنار کلید تشکر کلیدی باشه مبنی بر خوشم نیادمد امکان این کار هست پلاگین تشکر رو کمی تغییر داد و به کلید جدیدی تبدیل کرد به نام مثل نپسندیدم و .... که وقتی این کلید رو میزنن اسمشون مثل تشکر کنندها توی ستون کسایی که خوششون نیومد بیاد
اگه این کار انجام بشه برای اولین بار توی این پشتیبانی و کل جهان انجام شده


