هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پلاگین پیغام آژاکس
#1
با سلام

من این پلاگین رو نصب کردم اما وقتی فعالش می کنم پیغام هارو نشون نمی ده.یعنی هیچ اطلاعی از اومدن پیام نمی ده!!!!
=============================

برای سفارش قالب اختصاصی به من پی ام بدهید

=============================

[برای ۱.۸] پوسته آدیداس (Adidas Theme)


پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
پلاگین پیغام آژاکس - توسط M48D1 - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹، ۱۷:۱۳:۴۴ عصر
RE: پلاگین پیغام آژاکس - توسط funset 2 - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹، ۱۸:۵۲:۳۹ عصر
RE: پلاگین پیغام آژاکس - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹، ۲۲:۱۷:۱۵ عصر
RE: پلاگین پیغام آژاکس - توسط M48D1 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰، ۰۰:۴۷:۳۹ صبح
RE: پلاگین پیغام آژاکس - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰، ۰۱:۰۳:۴۳ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان