۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۲:۲۶:۱۹ عصر
شما بفرمایید به تاپیک زیر مراجعه کنید :
مطالعه بفرمایید
داخل لینک بالا توضیح دادم.وقتی اعمال لینک بالا رو انجام دادید اواتارتون به شکل دلخواه میشود.
|
آواتار
|
|||
|
۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۲:۲۶:۱۹ عصر
شما بفرمایید به تاپیک زیر مراجعه کنید : مطالعه بفرمایید داخل لینک بالا توضیح دادم.وقتی اعمال لینک بالا رو انجام دادید اواتارتون به شکل دلخواه میشود.
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: آواتار - توسط FireFOX - ۱۳۸۹/۱۲/۵، ۲۳:۳۵:۰۶ عصر
RE: آواتار - توسط behdad0160 - ۱۳۸۹/۱۲/۵، ۲۳:۳۸:۵۱ عصر
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۰۶:۲۵ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۳۳:۲۵ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۵۵:۳۲ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۵۶:۴۷ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۱:۰۵:۵۵ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۲:۰۲:۱۴ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۹:۰۵:۲۲ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۲:۲۶:۱۹ عصر
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۵:۲۰:۵۳ عصر
|