سلام
آقا من اندازه آواتار تغیر میدم اما تغییر نمی کنه !
چیکار کنم ؟
آقا من اندازه آواتار تغیر میدم اما تغییر نمی کنه !
چیکار کنم ؟
|
آواتار
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۵، ۲۳:۳۱:۱۴ عصر
RE: آواتار - توسط FireFOX - ۱۳۸۹/۱۲/۵، ۲۳:۳۵:۰۶ عصر
RE: آواتار - توسط behdad0160 - ۱۳۸۹/۱۲/۵، ۲۳:۳۸:۵۱ عصر
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۰۶:۲۵ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۳۳:۲۵ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۵۵:۳۲ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۰:۵۶:۴۷ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۱:۰۵:۵۵ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۲:۰۲:۱۴ صبح
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۰۹:۰۵:۲۲ صبح
RE: آواتار - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۲:۲۶:۱۹ عصر
RE: آواتار - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۵:۲۰:۵۳ عصر
|