هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آواتار متحرک
#4
نقل‌قول: یعنی چی؟ چه اروری میده؟ منظورتون GIF هستش؟

سلام
ممنون[تصویر:  tulips.gif]
بله منظورم GIF بود

اما ارور نمیده! یعنی تصویر را قبول می کنه اما تصویر دیگر متحرک نیست

ممنون
پاسخ
 سپاس شده توسطgeo (۱۳۹۱/۹/۱۱، ۰۲:۴۳:۳۹ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۰۳:۰۹:۵۴ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۲:۲۰:۵۵ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Emprator - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۲۶:۱۹ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۳۳:۲۳ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹، ۰۰:۲۱:۵۸ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط geo - ۱۳۹۱/۹/۱۱، ۰۲:۴۴:۳۹ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط SAEED.M - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۰۱:۵۳:۳۳ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۱۰:۵۴:۰۵ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Smile چارچوب آواتار متحرک mahpishoni 1 1,824 ۱۳۹۱/۶/۱۱، ۱۱:۳۵:۳۹ صبح
آخرین ارسال: hamidkag

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان