۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۳۳:۲۳ عصر
نقلقول: یعنی چی؟ چه اروری میده؟ منظورتون GIF هستش؟
سلام
ممنون
بله منظورم GIF بود
اما ارور نمیده! یعنی تصویر را قبول می کنه اما تصویر دیگر متحرک نیست
ممنون
|
آواتار متحرک
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۰۳:۰۹:۵۴ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۲:۲۰:۵۵ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Emprator - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۲۶:۱۹ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۳۳:۲۳ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹، ۰۰:۲۱:۵۸ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط geo - ۱۳۹۱/۹/۱۱، ۰۲:۴۴:۳۹ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط SAEED.M - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۰۱:۵۳:۳۳ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۱۰:۵۴:۰۵ صبح
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
|
|
چارچوب آواتار متحرک | mahpishoni | 1 | 1,824 |
۱۳۹۱/۶/۱۱، ۱۱:۳۵:۳۹ صبح آخرین ارسال: hamidkag |