۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۰۳:۰۹:۵۴ صبح
سلام
می خواستم آواتار متحرک در مای بی بی بگذارم اما نمیشه!
میشه کمک کنید چه کار کنم تا مشکل حل بشه
ممنون
می خواستم آواتار متحرک در مای بی بی بگذارم اما نمیشه!
میشه کمک کنید چه کار کنم تا مشکل حل بشه
ممنون


