۱۳۸۹/۱۰/۴، ۲۰:۰۶:۲۶ عصر
سلام این پلاگین برای 1.6 نیستش چون من وقتی به 1.6 تبدیلش کردم یک کادر اخطار با لای صفحه انجمن ظاهر شد و با غیر فعال کردنش اون کادرش رفت.
|
آمار بیشتر Adstats
|
|||
|
۱۳۸۹/۱۰/۴، ۲۰:۰۶:۲۶ عصر
سلام این پلاگین برای 1.6 نیستش چون من وقتی به 1.6 تبدیلش کردم یک کادر اخطار با لای صفحه انجمن ظاهر شد و با غیر فعال کردنش اون کادرش رفت.
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آمار بیشتر Adstats - توسط Pars - ۱۳۸۸/۵/۱۰، ۱۷:۴۲:۱۱ عصر
RE: آمار بیشتر Adstats - توسط hamidtbt - ۱۳۸۹/۱۰/۴، ۲۰:۰۶:۲۶ عصر
RE: آمار بیشتر Adstats - توسط mehrad - ۱۳۸۹/۱۰/۵، ۱۱:۳۰:۴۹ صبح
RE: آمار بیشتر Adstats - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۰/۵، ۱۸:۱۴:۴۵ عصر
RE: آمار بیشتر Adstats - توسط mehrad - ۱۳۹۰/۵/۱۲، ۱۳:۵۱:۳۱ عصر
|