۱۳۸۸/۸/۲۵، ۱۹:۳۰:۵۹ عصر
این پلاگین اگر سازگار هم بود جز درد سر چیزی به همراه نداشت ...!!!
گذاشتن آیکن در کنار نام انجمن ها با چند خط کد امکان پذیره و نیازی به پلاگین نداره ...
با پلاگین , الکی دیتا بیس خودتون رو شلوغ نکنید
گذاشتن آیکن در کنار نام انجمن ها با چند خط کد امکان پذیره و نیازی به پلاگین نداره ...
با پلاگین , الکی دیتا بیس خودتون رو شلوغ نکنید


