۱۳۸۹/۸/۲۷، ۲۲:۴۴:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۸۹/۸/۲۷، ۲۲:۴۵:۰۰ عصر، توسط Mt edition.)
میشه اون کد هایی که تو پی دی اف گذاشتید تو خود انجمن هم بزارید؟مثل اموزش های دیگر
اون اموزش دستی که پارس گفتند کنار on یا off عکس را میذاره نه به جای خودش مثل این انجمن

اون اموزش دستی که پارس گفتند کنار on یا off عکس را میذاره نه به جای خودش مثل این انجمن



