۱۳۸۹/۸/۲۷، ۲۱:۲۷:۵۷ عصر
از دوستان خواهش میکنم این پست اول رو ویرایش کنن تا یه مقدار از این سردرگمی در بیاد تاپیک یا حداقل آخرش یه پست بدن که این تغییرات رو توش کامل توضیح داده باشه
چون خیلی به هم ریخته شده
اما خب این مشکل من
این طوری که توی عکس هم مشخصه محتویات این تاپیک ها رو تیو صفحه ی اصلی نشون نمیده
![[تصویر: hislzrp96x8eozxc4j68.jpg]](http://mx-g.com/images/hislzrp96x8eozxc4j68.jpg)
مشکل از کجاست؟
ضمنا خواهش میکنم حداقل اون آموزش ساده ی فارسی سازی که توی همین سایت هست رو رعایت کنید حداقل
خیلی چیزا جاشون باید عوض شه هنوز
چون خیلی به هم ریخته شده
اما خب این مشکل من
این طوری که توی عکس هم مشخصه محتویات این تاپیک ها رو تیو صفحه ی اصلی نشون نمیده
![[تصویر: hislzrp96x8eozxc4j68.jpg]](http://mx-g.com/images/hislzrp96x8eozxc4j68.jpg)
مشکل از کجاست؟
ضمنا خواهش میکنم حداقل اون آموزش ساده ی فارسی سازی که توی همین سایت هست رو رعایت کنید حداقل
خیلی چیزا جاشون باید عوض شه هنوز


